genbrig

;o)-max-

To konkurrerende supermarkedskæder, er faldet for samme, jeg gætter,
arkiv billede.
https://www.tilbudsugen.dk/tilbudsavis/Dagligvarer/F%C3%B8tex/35778/side_59
https://www.tilbudsugen.dk/tilbudsavis/Dagligvarer/Aldi/35786/side_10

Man kan sælge pølser eller fastelavnshatte med det samme billede ;)

Gert Nielsen

>";o)-max-" skrev i meddelelsen
Og så endda gratis.

https://www.shutterstock.com/da/

Niels Riis Ebbesen

Reklamebureauerne har nok syntes, at det var for dyrt, at købe
eksklusiv retten til billedet.
--
Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

;o)-max-

On 15-09-2017 20:40, Niels Riis Ebbesen wrote:

> Reklamebureauerne har nok syntes, at det var for dyrt, at købe eksklusiv
> retten til billedet.

Njae - tror ikke det er smålighed, det handler mere om sund fornuft.