75 år efter

;o)-max-

https://anchoreditions.com/blog/dorothea-lange-censored-photographs

En af de fortællinger fra 2. verdenskrig, mange måske ikke kender,
hvordan den gode nabo, blev en fjende. Dorothy Lange fik til opgave
at fotografere fjenden.

Jeg syns billederne er meget smukke, de kan købes her for nærmest
ingen penge: https://anchoreditions.com/shop Jeg er normalt ikke
tilhænger af julegaver, men når det nu ikke kan være anderledes,
så tror jeg et af Dorothy Lange's fotografier, vil være en gave,
der går i arv til næste generation.

Erik Thorsen

";o)-max-" skrev i meddelelsen
--
Den her gang er jeg dybt enig med dig.
hilsen erik thorsen

;o)-max-

On 13-12-2016 01:46, Niels Riis Ebbesen wrote:

> Her 75 år efter angrebet på Perl Habor, der er det ret spøjt at opleve,
> hvordan amerikanerne forsøger at netone og næsten bortforklare, at de
> som første og hidtil eneste, har anvendt masseødelæggelsesvåben mod civile.

Det kan jeg ikke lige genkende, men det er da cool nok at de
ikke vader rundt med t-shirts. We dropped the damn bombs.
Obama var i Japan og Abe har lige været i USA, det er ikke
gemt eller glemt, det er en del af vores fælles historie.

Wiki har en definition af masseødelæggelsesvåben, det er flueknep,
men alligevel, Niels, når man nu bruger så mange taster på at lave
en pointe, så skal den sku helst være korrekt.

Hvis du rejser til USA, såen i bibelbæltet og siger vi har fri abort
i Danmark, så blir de sku sure på dig, når du så siger vi har gratis
uddannelse, så blir de mere sure, hvis du så siger vi har en mindsteløn
og gratis sundhedsvæsen, så er der nok ikke mange der gider at snakke
med dig mere ,o)

Nåja vi kan ikke allesammen være ens..