Re: Hvor sker det...

Pico

Den 14-10-2016 kl. 19:54 skrev Niels Riis Ebbesen:
> [...]
>
> Og jeg synes det er en meget stor fordel, at man kan indlejre sine
> billeder direkte i tråden, enten som direkte upload eller som et link,
> hvor der så vises et preview.
>
> I disse fire grupper er der masser af medlemmer og aktivitet.
>
> Danske Fotografer - 15.300 medlemmer
> https://www.facebook.com/groups/danskefotografer/
>
> Nordiske Fujifilm Fotografer - 298 medlemmer
> https://www.facebook.com/groups/danskefujifilmfotografer/
>
> Spejlløse Fotografer - 458 medlemmer
> https://www.facebook.com/groups/1016457645077068/
>
> Photographers Of Nordic Nature - 5.600 melemmer

Fine henvisninger, tak.

--
MVH
Pico

Valdemar Klauber

Imod dette taler, at du skifter til censurerede websider, det tiltager
sig retten til at bruge oploadede billeder efter behag.
Men der r jo ikke megen fornøjelse ved et dødt forum.

mvh
Valdemar

Soeren Friberg

On 2016-10-29 16:29:03 +0000, Valdemar Klauber said:

> Imod dette taler, at du skifter til censurerede websider,

Jeg har ingen problemer med FB, men bruger den kun til promovering af
min virksomhed. Men jeg bryder mig ikke om administrationen af een af
de nævnte grupper. En gruppe "ejes" i praksis af opretteren. Og da jeg
forlod sådan en ret stor gruppe på et tidspunkt, skyldtes det for meget
selvpromovering og henvisning til ejeres virksomhed, som jeg ikke
syntes indeholdt nok kvalitet til, at jeg inddirekte ville støtte den.
Men det står jo heldigvis folk helt frit for, hvor de vil færdes der.
Der er jo både skidt og kanel.

Soeren Friberg
http://fotofriberg.dk , http://facebook.dk/fotofriberg.dk

Herluf Holdt, 3140

"Niels Riis Ebbesen" skrev bl.a.:

> [...]
> Usenet, der kan jeg da lige informere om, at jeg selv har rykket mine
> aktiviteter over på FaceBook, hvor der er flere grupper, som handler om

Jeg har hidtil holdt mig langt væk fra FaceBook, men da jeg ville
deltage i en afstemning i mit lokale dagblad, måtte jeg jo oprette
en user på FaceBook. Jeg fik en bekræftelseskode og det hele,
men fik den aldrig til at virke. FaceBook skrev:

"Din konto er blevet deaktiveret".

Det var noget med at de var bange for at mit navn blev misbrugt
af en anden ... jeg har brugt mit fulde navn "Herluf Holdt", men
der var vist gået noget galt, da jeg både opgav mine telefonnumre
og min e-mail-adr.

Venlig hilsen Herluf Holdt
Jeg har 966 fotos på Panoramio, som bliver lukket
af Google om få dage, den 4. november 2016.
http://www.panoramio.com/user/7589463