Et enkelt fra Dyrehaven i forrige weekend

Frodo Nifinger

Jeg var en tur i dyrehaven forrige weekend sammen med Sass, hans Kruse og en
Claus, der vist ikke læser denne gruppe.

Hyggeligt var det, men ret beset var vi ikke synderlige heldige. Dyrene var
jævnt inaktive, og lyset forsvandt alt for hurtigt uden at vi fandt noget
spændende.
Derfor har jeg kun lavet tre billeder i den serie,

Det ene vil jeg gerne vise her:
http://frodonifinger.dk/dyrehaven2008/album/album/slides/DSC_6450-Edit.html

Men I må da også gerne se de andre to:

http://frodonifinger.dk/dyrehaven2008/album/album/index.html

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Søren Friberg

Frodo Nifinger skrev:
Hmh, det ligner en jæger, sådan lige modsat, men det er det jo nok ikke
der :-)

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Mogens Hansen

"Frodo Nifinger" <jnisnabelatdcadsl.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Hyggeligt var det,

Det tror jeg gerne - det var hyggeligt sidste år.

[8<8<8<]

Det står ihvertfald pænt, og man kan godt fornemme efterårslyset.
Der er vist ingen tvivl om det har hjulpet dig at du er skiftet til et
full-frame kamera.

Men som du siger var du ikke _meget_ heldig - det er et utaknemmeligt motiv
som er set ofte, så der skal meget til for at det brænder sig fast.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen