Re: Måge close up

;o)-max-

On 23-10-2016 19:39, Niels Riis Ebbesen wrote:
> http://www.mediapix.dk/01_download-1/maage.jpg

Stilleben - Men når nu de fleste af os har postet
kvalmende mange af den slags "fugle portrætter" så
skal der lige det der ekstra til at tænde entusiasmen,
det syns jeg ikke billedet her leverer. Men objektiver
til 80.000 kr, skulle da også gerne levere en smule mere
umph. Billedet er fint nok for mig, men jeg vil sige mine
billige sony kit objektiver ville have leveret et mere
detaljeret resultat. Og 400 iso - så er støjen ret tydelig,
selv i forhold til mine gamle kameraer. Et skud på tasken,
kan jeg trække 1,5 blænde mere ud af D300 og 2,5 blænder
ud af D700 og 3+ blænder ud af K1.