Gert Nielsen skabeloner

lar...@hotmail.com

har mistet gert nielsen´s program i word til at lave katalog sider, er der nogle der stadig har det og har mulighed for at sende det

tak

Toke Nørby

lar...@hotmail.com wrote:

>har mistet gert nielsen´s program i word til at lave katalog sider, er der nogle der stadig har det og har mulighed for at sende det
>tak

Hej "larstst".

Jeg har sendt dig en zip-fil med det, jeg fik i 2008 af Gert. Jeg kan
ikke huske hvad det kan og har for travlt med at pakke gaver ind, så
du må selv teste det :-)

Jeg har også sendt dig hans email (virkede i 2008), så du bør sende
ham en tak/meddelelse.

God jul
Toke
--
Toke....@Norbyhus.dk
http://norbyhus.dk/

Per Andreasen

Hej Lars

Jeg har et skabelonprogram fra Gert, som jeg aldrig helt har fået til at
virke. Ved søgning på nettet af fejlen har jeg erfaret, at det er fordi
programmet, som jo indeholder makroer, er beregnet til en 32 bit maskine og
ikke til en 64 bit maskine, som jeg har, og som jo stort set alle nye
maskiner er. Det kan muligvis også have noget med min Office-udgave at gøre.
Jeg kører Office 2007, mens Gert har anvendt en tidligere version af
Officepakken. Jeg hælder dog mest til den første forklaring. Har du haft
held til at installere programmet på en nyere maskine, og i givet fald, med
hvilken Office-version?

Mvh Per Andreasen

skrev i meddelelsen