Frimærker fra 70'erne og 80'erne stemplet for nyligt kan hentes gratis

kit...@gmail.com

Hej samlere :)
Jeg har modtaget en pakke fra en webshop hvor de brugte frimærker var fra 70'erne og 80'erne (primært '76).
Jeg synes det ville være synd at smide dem ud, så de kan hentes af en interesseret ^^
Billede:
https://38.media.tumblr.com/d337ed6ff4df835d23f444643394aafe/tumblr_nf2uiaZLog1r5v3zho1_1280.jpg

Skriv hvis du er interesseret.

Toke Nørby

Hej Hawkeye!

Det er mægtig pænt af dig at tænke på os samlere. Jeg vil dog takke
nej.

De er efter min bedste mening ikke værd at ofre benzin på at hente hos
dig - tænk, hvis du boede på Sjælland (jeg er fra Jylland :-)

Men tanken tæller! Giv dem til en dreng i din nærhed i stedet. Måske
bliver han glad for at få nogle pæne frimærker.

Mvh
Toke

--
Toke....@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"