Kan man se ud fra poststemplingen, hvor et brev er postet?

mailca...@gmail.com

Jeg håber, nogen kan hjælpe mig til at indkredse hvorfra et brev er afsendt - ud fra poststemplet. Der står Tåstrup, men jeg forestiller mig, at det kan være postet over hele hovedstadsområdet.
Stemplet siger: "TERMINAL TAASTRUP, 20.12.17, 32, u10" 32 står ovenover datoen, u10 nedenunder.
På kuverten nederst til højre - ovenover en art orange stregkode - er stemplet "520/482". Jeg aner ikke hvorfor. Måske er den del slet ikke postvæsenets værk?