færøprovsiorier

fluh...@gmail.com

Hej jeg har fundet 1 stk færørene AFA 5 A 50/5 stemplet
Men det ser lidt mærkeligt ud, idet de 2 50 stempler er extremt skævt placeret, det går ud over mærkets farvekant altså ud i det hvide, hvor takkerne er.
Ca. halvt ud i det hvide i højre side.
Det samme er de vandrette bjælker over 5 tallet, de går helt ud og tangere yderste ramme af cirklen men det er i venstre side,
fra top af bjælkerne er der til venstre kant af 0, ca. o.75 mm og til højre kant af bund af 5 tallet er der ca 2.6 mm
det ser udmidelbart ud som om overtrykket er lavet a 2 omgange først 50 og derefter bjælkerne, men jeg troede at overtrykket var lavet a 1 gang,
Håber der nogen der forstår hvad jeg mener
er der nogen der kender denne fejl

Flemming