Huh-hej, hvor det går ;-) (Sensation: Søllestedmærke nr. 18 fundet!)

Toke Nørby

Selv om gruppen her må siges at være afgået ved "døden", er der stadig
mulighed for at poste nyheder, så her er en god en:

De danske Brdr. Engel, der har flere samlinger med ekstremt sjældent
dansk materiale har tilmeldt en samling til udstillingen Seven Nations
Challenge i London på SPRING STAMPEX 2016 - 17.-20. februar 2016 og i
den anledning blev samlingen med Brdr. Engels Søllested-mærker taget
frem igen.

Ved den lejlighed indfriede Brdr. Engel et fire år gammelt tilsagn til
mig om at fotografere samlingens Søllested-mærker - hvilket skete med
en moderne mobiltelefon! OG - stor var forbavselsen og glæden ved at
konstatere, at Brdr. Engel, foruden et kendt parstykke og et kendt
enkeltmærke, har et "hidtil ukendt" pragteksemplar af et
Søllested-mærke, se:

http://norbyhus.dk/

Nu skal det så undersøges, hvor det passer ind i den historie, jeg har
skrevet om de smukke Søllested-mærker.

Foreløbig har jeg sat mærket ind på forsiden af min hjemmeside - men
historien om Søllested-mærkerne skal nu finpudses!
Jeg vil orientere om når dette sker.

Tak til Brdr. Engel
Mvh
Toke
--
Toke....@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"

Toke Nørby

Toke Nørby <Toke....@Norbyhus.dk> wrote:

> [...]
>
>Foreløbig har jeg sat mærket ind på forsiden af min hjemmeside - men
>historien om Søllested-mærkerne skal nu finpudses!

... og nu er jeg færdig med at opdatere historien:
http://norbyhus.dk/artiklermm/olsen/

Toke Nørby

Toke Nørby <Toke....@Norbyhus.dk> wrote:

>http://norbyhus.dk/artiklermm/olsen/

Det er forkert, da der skal stå:
http://norbyhus.dk/artiklermm/olsen/kap1.html
Undskyld.

Toke Nørby

Toke Nørby <Toke....@Norbyhus.dk> wrote:

>http://norbyhus.dk/artiklermm/olsen/kap1.html

Nu er mine kapitler opdaterede.

NB. Jeg havde da regnet med, at min lille Søllested-historie "var gået
viralt", men det er vist ikke sket ;-)