Bedste ønsker

Tony Vella

Jeg har ikke skrevet et eneste ord på dansk i over to år, så tilgiv de
fejl. Det er tanken, der tæller. Fra Canada, til alle mine danske
venner, sender jeg mine bedste ønsker om en glædelig jul og et nytår
fuld af lykke og godt helbred.
--
Tony Vella
Ottawa, Onario, Canada

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

Toke Nørby

Tony Vella <tony....@rogers.com> wrote:

> [...]
>fejl. Det er tanken, der tæller. Fra Canada, til alle mine danske
>venner, sender jeg mine bedste ønsker om en glædelig jul og et nytår

Jeg ville ønske, at jeg kunne skrive på engelsk ligeså flawless (som
vi sagde i Skødstrup!) som du skriver på dansk :-)

Også en rigtig god jul samt et godt nytåt til dig og alle andre her.
Toke

--
Toke....@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"

Peter Rosenthal

Den 15-12-2014 15:16, Tony Vella skrev:
> [...]
> fejl. Det er tanken, der tæller. Fra Canada, til alle mine danske
> venner, sender jeg mine bedste ønsker om en glædelig jul og et nytår

Mange tak, det var da et glædeligt initiativ. Ligeledes en rigtig
glædelig jul og et rigtig godt nytår til jer allesammen herfra.

Peter