AFA specialkatalog 2016

type...@gmail.com

Skulle én af jer være den lykkelige ejer af AFA specialkatalog 2016, vil du måske fortælle mig, til hvilken fiktiv pris følgende ansættes:

AFA 22a, postfrisk
AFA 100 I, postfrisk
AFA 100 II, postfrisk

med hilsen og tak

Flemming

type...@gmail.com

Hovsa, jeg glemte, at 22a er 2. tryk

type...@gmail.com

Den torsdag den 17. marts 2016 kl. 00.27.25 UTC+1 skrev type...@gmail.com:
Gruppen her må vist være det mest ensomme sted på Internettet!

Toke Nørby

type...@gmail.com wrote:

>Gruppen her må vist være det mest ensomme sted på Internettet!

Absolut! Det er mere ensomt end en forladt myretue, hvor myrene er
gakket hen et andet sted.

Men - jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, da jeg ikke har købt det
nye specialkatalog. Beklager, så:

God Påske :-)
Toke
--
Toke....@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"

type...@gmail.com

Nej, og det ser heller ikke ud til, at bibliotekerne har købt det.

Toke Nørby

type...@gmail.com wrote:

AFA special 2016

>Nej, og det ser heller ikke ud til, at bibliotekerne har købt det.

Der er vist noget med, at man kan gå på biblioteket og bede dem skaffe
en bog, hvis det ikke selv har den hjemme? Det er da værd at prøve.

Statsbiblioteket i Aarhus har i hvert fald nogle (sikkert ældre) AFA
specialkataloger.

Mvh

type...@gmail.com

Det ser ikke engang ud til, at Det kgl. Bibliotek har specialkataloget fra 2016. Og bibliotek.dk, hvor man ellers kan bestille det meste hjem til sit lokale bibliotek, kender det heller ikke. mange hilsener Flemming

type...@gmail.com

Endelig lykkedes det. Ingen folkebiblioteker har kataloget, men jeg bestilte det på Det kongelige til brug på læsesalen. Det voldte lidt problemer, for det var endnu ikke registreret, men det blev det hurtigt (de er meget effektive og hjælpsomme på det bibliotek), og da jeg i dag skulle derind i andet ærinde, kunne jeg kigge efter: 22a, 2. tr. postfrisk: 3.500 - 100 I: 90 - 100 II: 200.

Der er næppe meget salg i det katalog. Jeg bemærkede i øvrigt, at det nu kun går frem til 1971 (eller var det 1972)