Kan man købe pindsvin?

Lars Thomsen Nielsen

Vi har indtil forleden haft et pindsvin i vores have, som både voksne og
unger var rigtigt glade for. Det blev desværre kørt over af en bil og nu
lurer jeg på om det er muligt at købe et nyt et eller andet sted? Jeg
tvivler på det, men hvis det er muligt hører jeg gerne om det.

Lars

Nana Sørensen

"Lars Thomsen Nielsen" <la...@EraseThisflexcom.dk> wrote in message

Pindsvin er fredede og kan ikke holdes som kæledyr, heller ikke i haven. Til
gengæld kan du læse lidt på pindsvinevennernes side omkring pindsvin. og
hvordan du gør din have pindsvinevenlig. Det kræver kun vandskål og et par
paller.
Der kan du også søge om at blive udsætningssted for en pindsvin der har
været i pleje.

http://www.pindsvin.dk/

BigMac

"Nana Sørensen" <na...@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Thomsen Nielsen" <la...@EraseThisflexcom.dk> wrote in message

omkring Korsør er der nogen der sælger Pindsvin til at spise dræbersnegle...

ellers er der disse: http://www.honnibonni.dk/kategori.php?itemId=144 ;-))

http://www.pindsvinehjaelpen.dk/index2.html

Maia Bak

Jeg ville råde dig til at kontakte Kirsten Fournais fra Pindsvinevennerne i
Danmark.
Hun er suverænt den der ved mest om pindsvin, og hun tager sig kærligt at
mange nødstedte af slagsen hvert år.
Hun har tlf. 32539009 eller kan kontaktes på tlf. pi...@pindsvin.dk

Held og lykke - mon ikke hun kan give dig en masse gode råd?

God fornøjelse - vi har selv et par stykker her på grunden.

/Maia

bente...@gmail.com

Hejsa
Hvis du stadig er interesseret har jeg et afrikansk pygmæ pindsvin til salg
Mvh Bente