Gravid chinchilla

Martin

Hvordan kan vi se om vores chinchilla er gravid ? Hun sover meget og hendes
mave er meget hård. ( vi mener at hun også sov meget sidst gang hun var
gravid).. Hun/de spiser heller ik så meget som de plejer. Hvis hun er
gravid, så har jeg nogle billige chinchilaunger til salg snart ;o)

Dennis Mortensen

Chinchilaer er sååååå søde! :o)
-men jeg har ik plads til stort nok bur :(
- ellers var jeg interesseret i at købe (ved godt du ik kan bruge det til
noget)

"Martin" <min...@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

Smiley :-)

Et forslag vil være at prøve at spørge folkene bag Danchin om det.
Jeg ved ikke, om de ville svare, men de plejer at være søde og hjælpsomme.
Deres hjemmeside er www.danchin.dk
Held og lykke fra en anden Chin-ejer Lone

"Martin" <min...@obel.auc.dk> wrote in message

Martin

"Dennis Mortensen" <psyc...@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Chinchilaer er sååååå søde! :o)
> -men jeg har ik plads til stort nok bur :(
> - ellers var jeg interesseret i at købe (ved godt du ik kan bruge det til
> noget)

Plads ? Vi bor i en lejlighed på 51 kvm og der har vi da 1 stort fuglebur, 1
stort papegøjebur og et stort bur til vores chinchillaer, man skal bare
møbler efter dyrene, for de kommer jo i første række.. Vi har desuden også 2
store hunde og 3 kaniner og 2 marsvin.. (kaninerne og marsvinene er ude i
haven ) og sidst men ikke mindst, 2 heste, som dog ikke står hjemme..

MVH

Martin

Dennis Mortensen

ja ok, men jeg bor stadig hjemme... så lad os sige jeg bor i en "lejlighed"
på 15 kvm :o)

"Martin" <min...@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

Martin

Jeg har lige fået den her mail fra en eller anden syg stodder :

Så har vores chinchilla fået unger, hun har fået 3 stk her i dag..
Tak for hjælpen til alle..

MVH

Martin

"Martin" <min...@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse

Lone Jensen

Jeg har lige læst siderne om gravid chincilla. Det var dog utroligt,
hvad folk kan finde på at skrive!!! Trøsten er jo, at det må være et
utroligt afstumpet menneske uden noget andet liv end at forsøge at hævde
sig ved at gøre andre kede af det. Jeg har faktisk lidt ondt af
vedkommende. Og så må det ligesom være det!!!
Mvh Lone

elgo

Lone Jensen <stril...@mail.dk> wrote:

> [...]
> sig ved at gøre andre kede af det. Jeg har faktisk lidt ondt af
> vedkommende. Og så må det ligesom være det!!!

Det skulle vel aldrig være Lakken? (fa...@lakken.dk)
Han er en velkendt troll her i gruppen jo... desværre

--
Med venlig prusten
elgo alias Kiki Riis Ebbesen

fio...@gjesdalskolen.com

Jeg ønsker meg en chinchilla lurte på vor mye stell det er.
og vor mye det koster.

Hilsen smili