Kinesiske dværgvagtler

Inferno

Hej allesammen

Jeg har en volierer, med kanarier fugle, 2 * 3 meter.Jeg vil også gerne
prøve et par vagtler.

Nu er spørgsmålet så hvordan de skal "holdes" ?

Er det en kok og en høne ?

Eller en kok og 2-3 høns ?

Vil du evt. skrive lidt om alm. pasning m.m ?

Kender du evt. nogle hjemme sider ang. vagtler

På forhånd tak for hjælpen

Venlig hilsen
Bertelsen

Vibeke

Hej Bertelsen

Prøv og stil dit spørgsmål på www.fugleforum.dk, der kan du også finde en
links samling, ved der er en med vagtler.

Vibeke

"Inferno" <ron...@mail.dk> skrev i en meddelelse

Vibeke

Jakob

Vagtler skal holdes som høns, altså flere høner pr. hane, men der er en
generel mange på høns, så man holder bare et par, og det fungere fint.

Der skal ikke noget specielt til at passe dem, bare noget vand og noget
foder på bunden, og så går det.

Jeg har skrevet lidt om Kinesiske Dværgvagtler på
http://www.fuglesiden.dk/vagtler/

Inferno

Tak for svarene

Bertelsen