Axel Hammerschmidt wrote:
> X-post til dk.fritid.dyr og dk.fritid.hus-og-have. Ingen FUT.
>
> Så er den/de vågnet, efter en lang vinterhi. Hele 2 pindsvine
> høm-hømmer ved den stegepande med vand vi stiller ud på græsset bag
> huset til fugle og pindsvin - og vores katte.
>
> Det er sandelig blevet forår!
:-D
Jeg har osse set de første salamandre og frø-æg. Og en del skruptudser. :-)
--
Ulrik Smed
Aarhus