Den obligatoriske loppekur, hvor de spiser det.

@worldonline.dk jørgen.anderesen

Har den også i fritid hund

Jeg har for en 5 uger siden givet begge minne hunde den obligatoriske
Loppekur men dennegang brugt Kuren, hvor de spiser det, istedet for det
sædvanlige fra Frontline og ligende midler, hvor det dryppes i nakken og
steder, hvor hundene ikke kan slikke sig. Det er lidt halvdyrt, prisen for 2
hunde er 500 kr. pluds Dyrlæge gebyret, da det er resept pligtig, men
tilgengæld holder det mindst 12 uger og tager, alt lige fra lopper til
indvortes orm og andre grimme ting.
Men her på det sidste, har Knægten opdaget, at er en af hundene er begyndt
at klø sig, og jeg er ikke sikker på om det er en alm. kløe eller ?
Derfor er der nogen her i Gruppen, der har brugt / prøvet dette præperart,
det skal siges, at det er anden gang jeg bruger det, sidste år var der ingen
problemmer, men jeg høre gerne hvis nogen har brugt midlet og ikke har
været helt tilfreds med det?