Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Svigermors drøm

1 view
Skip to first unread message

Trine Kornum Christiansen

unread,
Mar 29, 2009, 12:36:35 PM3/29/09
to
"Martin Bak" <for...@fornavnefternavn.dk> writes:

> http://www.martinbak.dk/privat/ged1.jpg

Hvor er de godt nok bare kære! Men det er de fleste pattedyrunger jo.
:)

Mvh Trine

--
Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

http://www.triane.dk - I Biersted, nord for Aalborg

Tove Krieger

unread,
Mar 29, 2009, 12:57:15 PM3/29/09
to
In news:gqo750$kka$1...@newsbin.cybercity.dk,
Martin Bak <for...@fornavnefternavn.dk> typed:
> Svigermor ringede i morges og spurgte, om vore ged havde fået kid i
> nat, for hun havde drømt at der var kommet 2 kid.
>
> På det tidspunkt havde vi endnu ikke været i stalden.
>
> Da vi kom derud var der et kid og et på vej
>
> Spooky
>

Ja, det er godt nok "spooky", men hvor er de da kære - både de to små og
deres mor. Tillykke med dem. :-)

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

0 new messages