Kattepension i Vestsjælland?

Intet Navn

Hej,

Senere på 'bagsommeren', når den står på 14 dages ferie for mig, bliver
der desværre ikke mulighed for at tage kattedyret med under armen.

Er der nogen der kan anbefale en rigtig god kattepension et sted på
Vestsjælland?

--
/Claus (der har lidt dårlig samvittighed, men alligevel synes at han også
fortjener lidt ferie... :-D)

Anelise

"Intet Navn" <no...@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Senere p� 'bagsommeren', n�r den st�r p� 14 dages ferie for mig, bliver
> der desv�rre ikke mulighed for at tage kattedyret med under armen.
>
> Er der nogen der kan anbefale en rigtig god kattepension et sted p�
> Vestsj�lland?
>

> --
> /Claus (der har lidt d�rlig samvittighed, men alligevel synes at han ogs�
> fortjener lidt ferie... :-D)

Hej Claus

da jeg boede i Holb�k, brugte jeg altid denne pension til mine katte og
hunde, jeg har altid v�ret meget tilfreds med den og kan varmt anbefale den:

http://www.asserholm.dk/indledning.htm

venlig hilsen
Anelise

Intet Navn

> da jeg boede i Holbæk, brugte jeg altid denne pension til mine katte og
> hunde, jeg har altid været meget tilfreds med den og kan varmt anbefale
> den:
>
> http://www.asserholm.dk/indledning.htm

Tak for inputtet! Har kontaktet dem og bestilt tid til kattedyret; der
findes trods alt ikke ret meget bedre 'reklame' end personlige
anbefalinger... :-)

--
/Claus

Stephan Aller, OZ2U / 5P2U

Ellers prøv www.missebo.dk

Dem brugte jeg meget før i tiden da de var i Hvalsø-området, men er vist
flyttet til Dalmose-kanten nu. Jeg anvender dem ikke længere efter jeg fik
kattelem (og meget hjælpsomme naboer) :)

//Stephan Aller

"Intet Navn" <no...@nowhere.undeliverable> skrev i meddelelsen

Intet Navn

On Tue, 20 Mar 2012 17:06:36 +0100, Stephan Aller, OZ2U / 5P2U wrote:

> [...]
> flyttet til Dalmose-kanten nu. Jeg anvender dem ikke længere efter jeg
> fik kattelem (og meget hjælpsomme naboer) :)

Den er hermed noteret til dette års sommerferie. :-D

--
/Claus

katr...@gmail.com

Er der nogen her som ved om missebo.dk kattepension stadig findes? det var nemlig et rigtig godt feriested til vores kat. Men jeg kan dog ikke finde hendes hjemmeside mere!
Håber nogen kan hjælpe.

Kh

Inge

skrev i meddelelsen
Nej jeg ved det ikke, men der er en kattepension der hedder tullebo.dk, kan
det være den du tænker på?
mvh Inge

Jørgen Nielsen

katr...@gmail.com skrev:
> Er der nogen her som ved om missebo.dk kattepension stadig findes? det var
> nemlig et rigtig godt feriested til vores kat. Men jeg kan dog ikke finde
> hendes hjemmeside mere!

Ifølge Virk er det ophørt.
<http://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=30472268&soeg=30472268>

--