Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Epelipsi ved heste

0 views
Skip to first unread message

@mitefternavn.com Camilla Fruergaard

unread,
Mar 3, 2004, 2:05:37 AM3/3/04
to
Er der nogle her inde som har kendskab til epelipsi hos heste.


FJERNDETTEHER@hotmail.com Anet

unread,
Mar 3, 2004, 2:42:55 PM3/3/04
to

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
news:404583c1$0$177$edfa...@dread12.news.tele.dk...

> Er der nogle her inde som har kendskab til epelipsi hos heste.
>
>
(klip)

Vi har haft en hest der på sine ældre dage pludselig fik noget
epelipsiagtige anfald. Det blev tiere og tiere så vi valgte da han var 25 år
gammel at få ham slagtet. Især de to sidste gange vi så det. Den ene gang
endte han nede i en grøft og den allersidste gang stødte han hovedet i
boksen. Så syntes vi at det var på tide at sende ham til de evige
jagtmarker.


--
~ Hilsen
Annette ~


@mitefternavn.com Camilla Fruergaard

unread,
Mar 4, 2004, 2:24:35 AM3/4/04
to
Hvordan var anfaldende
"Anet" <aneteng FJERND...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:404634b4$0$239$edfa...@dread12.news.tele.dk...

FJERNDETTEHER@hotmail.com Anet

unread,
Mar 4, 2004, 3:20:03 PM3/4/04
to

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
news:4046d9b1$0$226$edfa...@dread12.news.tele.dk...
> Hvordan var anfaldende

(klip)

Det var noget der udviklede sig over et års tid. Først blev han ligesom lidt
slatten i det, og vaklede lidt af og til så tog det langsomt til. Til sidst
var det som at trykke på en knap, og så gik han nærmest i panik i sin boks
eller udenfor. En slags frode stod om munden på ham og han var helt i sin
egen verden. Vi kunne ikke få kontakt med ham. Vi turde selvfølgelig ikke at
ride på ham mere. Det var faktisk meget skræmmende at se på. Derfor valgte
vi at slagte ham.

0 new messages