Erfaring autocamper med luftaffjedring

pt...@mail.dk

Hej alle sammen.

Jeg har læst andet steds at en autocamper og specielt dem med Ford transit undervogn skulle bliver væsentlig bedre at køre i, hvis man får installere ekstra luftaffjedring ved de bagerste bladfjedre.

Køretøjet skulle blive mere retningsstabil, ikke så vindfølsom, bedre komfort, og mindre krængning i sving.

Er der nogen der kan bekræfte dette?

Jeg har en Ford transit kombi handicap bus, hvor jeg har tænkt mig at lave tilsvarende ændring.

Gør det selv ca 4500.- med kompressor.
Hos forhandler 12-20000.-

Dette er i hvert fald et argument for at gøre det selv,
Er der nogen der har prøvet dette? samt erfaringer herfra?

På forhånd tak

Paw