Forhandler af campingudstyr ?

Kim Jensen

Er der nogle der har en adresse på hvor man kan købe noget billigt
campingmøbler
evt. i udlandet.

Steen Larsen

Hej Kim

Der er mange mugligheder men de to nok billigste herhjemme er nok
disse to:
http://www.billigcamping.dk/shop/
http://butik.hks-camping.dk/

Der er selvføgelig også man mugligheder i udlandet men det har jeg
ingen erfaringer med.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

ven...@yahoo.dk

"Kim Jensen" <kim.nosp...@get2net.dk> wrote in message news:<409e81d4$0$207$edfa...@dread12.news.tele.dk>...

> Er der nogle der har en adresse på hvor man kan købe noget billigt
> campingmøbler
> evt. i udlandet.

Ja i England.

www.garbage-collection.uk

Her kan du få det til næsten afhentningspriser.

Hilsen
verner

g...@campingudsalg.dk

Hejsa,

Du kan købe billigt campingudstyr på adresse http://www.campingudsalg.dk

Mvh
Th

Lars Peter Larsen

Du svarede også på et oldgammelt indlæg igår.

Jeg tror at de få brugere der er tilbage i gruppen køber hos nogen der
ikke spammer gruppen.

Sad but True. Sorry....

/Lars

Carsten Stage

Den 09-10-2015 kl. 19:49 skrev Lars Peter Larsen:

> Du svarede også på et oldgammelt indlæg igår.
>
> Jeg tror at de få brugere der er tilbage i gruppen køber hos nogen der
> ikke spammer gruppen.
>
> Sad but True. Sorry....

Enig... ;)

Carsten Stage