Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Forbrugsstatistik

11 views
Skip to first unread message

Per H. Kristensen

unread,
May 29, 2012, 3:48:14 PM5/29/12
to
Jeg har "nederst" på denne side:

http://campingogbil.dk/mine-koretojer.html

lagt min seneste statistik for brændstofforbrug på min VW Golf IV GTI TDI
150HK 1,9L

Bemærk det er inklusiv kørsel med campingvogn og trailer :)

--
Per
www.campingogbil.dk

Børge Justesen

unread,
May 29, 2012, 10:32:30 PM5/29/12
to
Per H. Kristensen wrote:
> Jeg har "nederst" på denne side:
>
> http://campingogbil.dk/mine-koretojer.html
>
> lagt min seneste statistik for brændstofforbrug på min VW Golf IV GTI
> TDI 150HK 1,9L
>
> Bemærk det er inklusiv kørsel med campingvogn og trailer :)

Køre du modulvogntog :-)

--
Børge Justesen


Ivan Madsen

unread,
May 30, 2012, 2:00:53 PM5/30/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:48:14 +0200, "Per H. Kristensen"
<phkf...@klikpost.dk> wrote:

>Jeg har "nederst" på denne side:
>
>http://campingogbil.dk/mine-koretojer.html
>
>lagt min seneste statistik for brændstofforbrug på min VW Golf IV GTI TDI
>150HK 1,9L
>
>Bemærk det er inklusiv kørsel med campingvogn og trailer :)

Tjooh, det ser da ganske nydeligt ud.
Men jeg har vist kun en gang måttet tanke Puntoen under 20 km/l - det
var noget med en eksprestur til Nordjylland og baglæns samme dag. Lidt
presset tidsmæssigt begge veje, så lovens bogstav + "den gode vilje"
blev vist udnyttet. Så gik den 18,5.
Men jeg har nu siddet et hav af timer i den - 207000 km - og den går
altså ca. 23 i snit. Bedste periode er 25 km/l. Jeg har prøvet at
tanke op langt hjemmefra og så køre ekstremt økonomisk hjemad, så kan
den fint nå over 28. Men...............i praksis er 25 nok max. (for
mig med Køge Bugt og M3 som daglig plage ;-))

Tom

unread,
May 30, 2012, 4:10:49 PM5/30/12
to


"Per H. Kristensen" <phkf...@klikpost.dk> wrote in message news:4fc52800$0$282$1472...@news.sunsite.dk...
> Jeg har "nederst" på denne side:
>
> http://campingogbil.dk/mine-koretojer.html
>
> lagt min seneste statistik for brændstofforbrug på min VW Golf IV GTI TDI 150HK 1,9L
>
> Bemærk det er inklusiv kørsel med campingvogn og trailer :)

Alligevel utrolig at du har kunnet modstå fristelsen at pille ved din knallert.
Jeg kan ikke huske nogen fra skoletiden der har præsteret det samme :)

--
Tom


news.tele.dk

unread,
May 30, 2012, 4:47:20 PM5/30/12
to

"Ivan Madsen" <karin...@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:tgncs7tt4feupuatj...@4ax.com...
> On Tue, 29 May 2012 21:48:14 +0200, "Per H. Kristensen"
> <phkf...@klikpost.dk> wrote:
>
> >Jeg har "nederst" på denne side:
> >
> >http://campingogbil.dk/mine-koretojer.html
> >
> >lagt min seneste statistik for brændstofforbrug på min VW Golf IV GTI TDI
> >150HK 1,9L
> >
> >Bemærk det er inklusiv kørsel med campingvogn og trailer :)
>
> Tjooh, det ser da ganske nydeligt ud.
> Men jeg har vist kun en gang måttet tanke Puntoen under 20 km/l - det
> var noget med en eksprestur til Nordjylland og baglæns samme dag.

Nu ved jeg ikke hvor langt du er fra nordjylland, men røg gearkassen siden
su skulle baglæns tilbage?


Per H. Kristensen

unread,
Jun 1, 2012, 3:10:45 PM6/1/12
to
"Tom>" skrev i meddelelsen news:4fc67ec9$0$286$1472...@news.sunsite.dk...
===

Knallerten blev der skam pillet ved - Honda CD 50 med aftagelig plumbe. Den
ene gang jeg blev snuppet, sad plumben så fast i flydende pakning, at den
ikke kunne afmonteres - måtte betjentene surt konstatere. De kendte mig
udemærket, så de var sikker på den kunne tages ud, men .... motoren var for
kold :)

Hvis det er bilen du tænker på - så er den afchippet, da det tager for hårdt
på drivlinjen: Erfaring fra min Golf III.

--
Per
www.campingogbil.dk

0 new messages