On Sat, 26 May 2012 08:29:07 +0200,
fol...@rasmussen.dk wrote:
>On Fri, 25 May 2012 16:42:44 +0200, Henning <no....@all.invalid>
>wrote:
>
>>On Thu, 24 May 2012 22:35:41 +0200, "Andersen [3650]"
>><FJE...@FJERNindbakke.FJERNdk> wrote:
>>
>>>Vi står for at skulle på campingtur til Århus,
>>>og på vejen over fra Djævleøen har vi drøftet
>>>muligheden for at køre nedenom grænsen.
>>>Men for at ikke slæbe CV unødigt rundt vil
>>>det jo være praktisk at stille den fra sig
>>>i et par timer. Nogen der ved hvordan man
>>>drejer den? Det skal jo heller ikke være
>>>sådan at man risikere CV og/eller indhold.
>>>Det er måske fint nok bare at finde en
>>>rimelig befærdet p-plads eller vejkant??
>>
>>Rasteplads ved motorvejen?
>
>>--
>
>Som lastbilchauffør kan jeg kun anbefale den løsning - NOT!!