>> Men ejere af 0-3 år gamle Pandaer jubler nok ikke! Der bliver ikke
>> meget marked for 5-6 år gamle af de helt små - så gad vide om ikke
>> Puntoen bliver afløst af en lettere brugt Aygo. ;-)
>
>Den slags tilbud plejer at være så kortvarige, at de ikke har
>den store indflydelse på brugtvognspriserne.
>
Nu får vi se - eller om det ligesom de 80000 faktisk blev permanent.
Men alle brugtvognshandlerne kan jo huske 2012 Panda solgt til 70 k -
så indbytningprisen er nok ikke ligefrem blevet højere af det her.
Det er jo lidt som indbytningspriser på firmaklassen - alle ved de er
solgt 50 k under prisen til leasing, så det er niveauet når den naive
der gav fuld pris vil have ny bil efter 3-5 år.