Spambefængt gruppe

Niels P Sønderskov

Det er sgu godt nok sært at denne stakkels gruppe i den grad er befængt.
Hvordan kan det være, når man må antage, at ingen ser de ihærdige
udfoldelser? Mener ikke at have set et eneste opslag om emnet.
--
Niels P Sønderskov

Thomas Corell

18/12-23 19:21, Niels wrote:
> [...]
> Hvordan kan det være, når man må antage, at ingen ser de ihærdige
> udfoldelser? Mener ikke at have set et eneste opslag om emnet.

Der er ikke noget mønster i det. Udover at de fleste, ifølge header,
kommer via (groups?).goog...

Så når goggle opgiver usenet her ultimo Februar, så tror jeg det giver
et drastisk fald i spam i grupperne. Det vil sige, indtil spam'erne
finder andre kanaler, at få postet deres skidt.

--
Those who justify themselves do not convince.

Niels P Sønderskov

On 19/12/2023 13.05, Thomas Corell wrote:

> Der er ikke noget mønster i det. Udover at de fleste, ifølge header,
> kommer via (groups?).goog...

God forklaring.

> Så når goggle opgiver usenet her ultimo Februar, så tror jeg det giver
> et drastisk fald i spam i grupperne. Det vil sige, indtil spam'erne
> finder andre kanaler, at få postet deres skidt.

Så er det jo godt de stopper med at poste nye opslag, tak.
--
Niels P Sønderskov