Jeg blev inficeret af en malware

Jens Bech

Feb 9, 2024, 4:36:02 PMFeb 9
Hver gang jeg åbnede et program med lyd på sendte malwaren en infernalsk
rullende lyd. Antivirussen som jeg installerede "Avast" fandt ikke noget.

Men så gjorde Jesper mig opmærksom på "Malwarebytes", som jeg husker at
have brugt for mange år siden.
Den lå gratis til privat brug på Malwarbytes.com!
Den fandt den irriterende malware og fjernede den. (satte i qarantæne)

Dejligt at slippe for mere bøvl.

den er helt rask nu.

hilsen
jenserik

--
Denne mail er blevet tjekket for vira af Avast-antivirussoftware.

Helle Jensen

Feb 10, 2024, 1:31:22 AMFeb 10
Jens Bech wrote:
> Hver gang jeg åbnede et program med lyd på sendte malwaren en infernalsk
> rullende lyd. Antivirussen som jeg installerede "Avast" fandt ikke noget.

Hold dig væk fra pornosiderne, så sker sådan noget ikke.

--
Helle Jensen

Jens Bech

Feb 10, 2024, 5:33:31 AMFeb 10
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Er der nogen alternativer?;-)

Helle Jensen

Feb 10, 2024, 10:21:09 AMFeb 10
Jens Bech wrote:

> Er der nogen alternativer?;-)

Der findes ikke impotens, kun grimme kvinder, så hvad er dit problem?

--
Helle Jensen

Jens Bech

Feb 10, 2024, 11:43:00 AMFeb 10
On 10-02-2024 16:21, Helle Jensen wrote:

> Der findes ikke impotens, kun grimme kvinder, så hvad er dit problem?

Manglende kompatibilitet.