Bertel Lund Hansen wrote:
> Hvor ubehøvlet. Det er lovligt at sende dig papirreklamer hvis du
> ikke har tilmeldt dig Robinsonlisten.
Jeg synes ikke at det er ubehøvlet, det virker hver gang. Man bliver
slettet fra listen, er det ikke godt?
Værre er det med emsige telefonsælgere, de er meget vanskeligere
at slippe af med, se flere råd på
http://www.vibrugerikke.dk, hvor jeg
også er kommet med indlæg.
Har man registreret en virksomhed, bliver man konstant bombarderet
med den slags, og ringer telefonen, er det svært at vide om det er en
kunde eller en sælger af et eller andet.
Papirreklamer kommer der også en masse af, de ryger bare ud, men
enkelte er mere agressive end andre (enkelte gange er de direkte
personlige), og det er mig der vurderer hvor personligt det må være,
ikke?
Det kan da godt være at virksomheden eller reklamebuerauet ikke
bryder sig om min stil, ved at jeg returnerer materialet, men de lærer
af det, og sender ikke noget igen.
Om det er ubehøvlet eller ej, vil jeg ikke tage stilling til, jeg har bare
konstateret at det fungerer, er det ikke det vigtigste?
--
Børge Jensen