Bedste VR porno side som dansker

Lise Petersen

Efter at have brændt nallerne godt og grundigt på online scams har jeg besluttet at skrive lidt omkring mine oplevelser med at se (godt) VR porno, som bosiddende i Danmark.
Det har mildest talt været en rejse, og efter at have tabt både penge til direkte svindlere og alt alt alt for høje priser er jeg nu ret sikker på at jeg har fundet den rigtige løsning: https://vrporn.com/?a=1179497
Rimelig priser og sindssygt lækkert indhold!