Tastatur, musemåtte og gamermus i LIDL "Gamersæt"!

Lyrik

Til 199,-! Rosværdigt! Begge dele er med kabel. I morges væltede min
kone kaffen ud over mus og tastatur. Begge dele overlevede i fin stil.
Pyntelysts blå led-lys forsvandt fra musen, men efter den blev tør
vendte lyset tilbage i fin stil.
Tastaturet er også med stiligt blåt lys og er dejligt at skrive på og
der er underlag til musen.
Der er bred rillet metalrulle til lydstyrke! ;-) Er du træt af svigtende
Bluetooth tastaturer så er det en lise at få et fastforbundet
tastatur-og med Æ-Ø-og Å.
Helt nede ved bagvæggen i LIDL, vend dig om og den ligger i en kurv.

jens

Bertel Lund Hansen

Lyrik wrote:

> [...]
> vendte lyset tilbage i fin stil.
> Tastaturet er også med stiligt blåt lys og er dejligt at skrive på og

Da jeg læste at der var danske bogstaver, strøg jeg ned i Lidl og købte
et sæt, men jeg blev lidt skuffet. Jeg synes ikke at tastaturet er helt
godt at skrive på. Musen er okay.

Men jeg var også heldig i går. I min genbrugsbutik fandt jeg et
HP-tastatur med danske bogstaver til 30 kr., og det er det jeg bruger
nu. Det andet er røget over på min reservecomputer.

--
Bertel, Denmark

Lyrik

Jamen det var jo en go' historie. Jeg bruger tastaturet, også lige nu.
Tillykke med det!

Hilsen
jens