Genbrug er oppe i tiden og det er rigtig godt!

Lyrik

Min nyeste genbrugsting er en HP minicomputer som jeg gav 735,- kroner for hos Refurb. den kom helt fra Tyskland og de bruger altid PostNord lige til døren.
8GB Ram, 256 GB ssd Intel Pentium 3,31 Ghz Windows 10 Pro!

Bertel Lund Hansen

Lyrik wrote:
> Min nyeste genbrugsting er en HP minicomputer som jeg gav 735,- kroner for hos Refurb. den kom helt fra Tyskland og de bruger altid PostNord lige til døren.
> 8GB Ram, 256 GB ssd Intel Pentium 3,31 Ghz Windows 10 Pro!

Jeg flyttede ind i mit nuværende hus for 8½ år siden, og alt hvad jeg
fik brug for af nye møbler, er købt i en velgørende genbrugsbutik. Min
sofa ser ud som ny, har uldbetræk og hynder med skumgummi af en
fremragende kvalitet: 1100 kr.

Jeg har nok købt mellem 25 og 30 forskellige møbler til priser der er en
latterlig brøkdel af nyprisen, og kun ét af dem har små fejl som jeg
lever med.

--
Bertel, Denmark

Lyrik

Nu du7 siger det så har jeg også flere genbrugsmøbler. Min lædersofa er genbrug til 500,- Men Computer! Det er nyt for mig. Det havde jeg ikke troet opm mig selv. For så små penge.
Computere bliver jo gerne solgt med hvor hurtige de er. Men for mit vedkommende skal den bare være hurtig nok til at gå på nettet og spille skak.;-)