Jens Petersens ko er fundet!

Rasmus Christoffersen

Hej!

Jeg skrev for et stykke tid siden og efterlyste flere vers til børnesangen
"Jens Petersens ko", men det gav desværre ikke noget resultat :O(
Men nu har jeg i midlertid fundet hele sangen (i en vuggestue), og da der
var lidt interesse for sangen her i nyhedsgruppen vil jeg da lige dele de
øvrige vers med Jer andre!
Her er HELE sangen om Jens Petersens ko (og co.):

Jens Petersens ko
Jens Petersens ko den har horn

Og ben den kan gå med på jor´n

Og så har den hale,

med den slår den smæk,

med den jages fluerne væk.

Og ved I hvad også den kan?

Jo, den kan gi´ mælk i en spand,

Og så kan den stange

og brøle og glo.

Se, det var en spændende ko - MUH.

Jens Petersen har også en so,

i båsen ved siden af sin ko,

med krølle på halen,

den grynter så glad,

og ta´r sig et skønt mudderbad - ØF.

Jens Petersens gris den er sjov,

men den gør Jens Petersen flov.

Den prutter og bøvser og drikker lidt vin,

så det er et underligt svin - ØF.

Jens Petersens hund den kan gø.

Dens lopper på armen kan klø,

og så kan den tisse på mit bukseben,

så det er en væmmelig en - ADD.

Jens Petersens and den si´r rap.

Den vralter omkring og er skrap,

og så kan den svømme, den er altid glad.

Den elsker jo sin andemad - UMM.

Jens Petersens kat den er blød.

Dens næsetip - den er så rød.

Og så kan den drikke med sin tungespids,

så det er en sød lille mis - SLURP.

Hilsen og hej
Sanne

Elisabeth

Tak!
Jeg kender den ikke, men vil gerne lære den, så jeg kan synge den med min
datter
Kan du ikke lige nynne melodien ;.) ???

Hilsen Elisabeth

"Rasmus Christoffersen" <ss_no_s...@email.dk> skrev i en meddelelse

MM

> Jeg kender den ikke, men vil gerne lære den, så jeg kan synge den med min
> datter
> Kan du ikke lige nynne melodien ;.) ???

Det kan jeg: lalalalalalalaleeej lalalalalalalaleeeej
lalalalalalalalalalaleeej lalalalalalalalej
Sådan ca. :o)
Knus Mia

Colsted

Tusinde tak for at du delte alle versene med os. Vi eeeelsker de første 4
vers, så de sidste falder i god jord.
Hilsen Susanne

Camilla

On Fri, 26 Jul 2002 19:34:28 +0200, "Elisabeth" <be...@hongnet.dk>
wrote:

>Tak!
>Jeg kender den ikke, men vil gerne lære den, så jeg kan synge den med min
> [...]

Jeg har lånt en cd på biblo der hedder "Tip tap tønde, nu skal vi
synge" Der er den på.

Mvh Camilla

Elisabeth

"Camilla" <mille...@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

Tak for det..Der vil jeg forsøge at finde den..nynneriet var nu også en
fornøjelse at lytte til!
HIlsen Elisabeth