HJEMMEARBEJDE TILBYDES

Lars Prip

Vi søger efter personer, som kan afsætte nogle timer af fritiden, Du kan
arbejde hjemme, fra egen PC, med internet / email adgang, heltid eller
deltid, Få fuldtids løn for deltids arbejde, Lyst til at vide mere? For
yderligere information kontakt mig. Skriv "Introduktion" i emnefeltet,
fjern AAA i Emailadr. så virker den.
MVH......Lars Prip

Svend Erik Jensen

On Sun, 28 Jan 2001 19:15:49 GMT, Lars Prip wrote in dk.erhverv
<Fd_c6.72556$W81.8...@twister.sunsite.dk>:

>Vi søger efter personer, som kan afsætte nogle timer af fritiden, Du kan

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

sap...@gmail.com

Hej Lars,
Jeg bor i Israel og er interesseret i deltidsarbejde. Er vant til at arbejde hjemmefra paa internettet og kan ringe gratis til fastnet tlf.
Mit plus er god uddannelse, stor erfarring, kan arbejde for lavere løn og du slipper for feriepenge, atp, osv. Har ogsaa forbindelser til andre danskere hernede, hjemmegaaende husmødre, hvis du skulle mangle flere.
Jeg kan træffes paa jan...@live.com eller tlf. 00972 542267004
Jer ser frem til at høre fra dig.
Bedste hilsener
Jan

las....@gmail.com

cathri...@gmail.com

Hej Lars.

Jeg er en ung kvinde på 20 år, som søger noget hjemme arbejde som studie job.
Jeg er elev hos udbetaling danmark og kunne derfor godt tænke mig at tjene lidt ekstra.
Jeg er meget lærenem og er god til selvstændigt arbejde.

Håber at hører fra dig.

Med venlig hilsen
Cathrine

Email. Cathri...@me.com

suzyk...@gmail.com

Hej jeg vil meget gerne hører mere om hjemmearbejdet.Som du tilbyder.
Med venlig hilsen suzy.
Min mail er suzyk...@gmail.com.

trille...@gmail.com

Hej Lars.
Jeg er seriøst søgende på hjemmearbejde, men vil vide hvad det er samt vedr betalng. Meget her på nettet er ikke seriøst, men du kan kontakte mig på trille...@gmail.com

Knuser
Åse

Message has been deleted

on...@godmail.dk

Hejsa du må meget gerne sende mig informationer hvis det er muligt tak. on...@godmail.dk

hind...@gmail.com

Arbejder hjemmefra, men kan godt bruge mere arbejde
Hilsen
Jørgen Hindkjær

123n...@gmail.com

Introduktion

Hej Lars,

Jeg vil gerne vide mere om det hjemmearbejde du tilbyder. Type af arbejde, løn mm.
Jeg er interesseret i deltidsarbejde.

Mvh Naja Verjans

heidilu...@gmail.com

"Introduktion", Mange venlige hilsener fra Heidi Luneborg

christine...@gmail.com

Hej, jeg hedder Christine, og jeg søger arbejde som kan gøres hjemmefra.
Jeg er lynhurtig på tasterne og er super lærenem.

mortenca...@gmail.com

Hej
Mit navn er Morten og jeg bor på Filippinerne og er ledig og interesseret i at arbejde.

Jeg har også et bpo firma som har ledige ansatte.

Vi har arbejdet som regel for 8 til 10.000 kr. om måneden for normalt kontorarbejde fuldtids.

Lad mig høre om der er interesse.

Se mere på www.olmsolutions.com

Mvh
Morten Carstensen

ma.zach...@gmail.com

introduktion

dizzy...@gmail.com

simon.an...@gmail.com

Den søndag den 28. januar 2001 kl. 20.15.49 UTC+1 skrev Lars Prip:
hej. jeg er en kvinde på 36 år som søger en masse hjemmearbejde. vil du ikke sende noget info? dansemu...@hotmail.com. mvh mette

simon.an...@gmail.com

Den søndag den 28. januar 2001 kl. 20.15.49 UTC+1 skrev Lars Prip:
introduktion

vossme...@gmail.com

Hej jeg er en kvinde på 55 der er meget interesseret i hjemmearbejde, jeg er uddannet pædagog og socialrådgiver og har derudover arbejdet som sælger af jyllandsposten, phoner i 7 år og med meget andet. Så jeg håber meget at høre mere fra jer. Venligst mette

jakobsen...@gmail.com

jakobsen...@gmail.com

katri...@gmail.com

Introduktion.

Hej Lars.
Kan du sende mig noget info om hvad jobbet indebære.

Hilsen Sidse.

connies...@gmail.com

Jeg vil gerne hører mere om arbejdet.
Mvh
Connie Stabell

matildeegg...@gmail.com

Jeg jeg vil meget gerne høre mere om hvad jobbet omhandler
Mvh matilde

heidipi...@gmail.com

Introduktion

jvbpa...@gmail.com

Hi er der stadig gang i "hjemmearbejde tilbydes" så hører jeg gerne
Jvbpa...@gmail.com

gyms...@gmail.com

Introduktion

eva_b...@hotmail.com