Vedr. personlighedstest ved jobsøgning

Steen

Jeg har linket til et billede som jeg er stødt på i forbindelse med en
af mine venners jobsøgning. Ingen af os kunne gennemskue hvad det
korrekte svar kunne være. Nogen bud?
Billede: www.steenmartin.dk/q.JPG
Billedteksten er noget i stil med: "De tre øverste figurer har noget
tilfælles. Find den figur nedenunder som har noget tilfælles med de tre
øverste".

Reply to: dk.erhverv

Jørgen Nielsen

14-02-2016 skrev Steen:
> [...]
> Billedteksten er noget i stil med: "De tre øverste figurer har noget
> tilfælles. Find den figur nedenunder som har noget tilfælles med de tre

Jeg ved ikke om deet er korrekt, men mit bud er C.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Anders Wegge Keller

On Sun, 14 Feb 2016 01:39:24 +0100
Steen <st...@steenmartin.dk> wrote:

> [...]
> Billedteksten er noget i stil med: "De tre øverste figurer har noget
> tilfælles. Find den figur nedenunder som har noget tilfælles med de tre

B Har 9 sider, hvilket passer meget godt efter de tre figurer, der har 3,
5 og 7 sider.

--
//Wegge

Steen

Hvorfor mener du C?

Jørgen Nielsen

Ud fra figurerne. Det er længe siden jeg sidst har prøvet den type
test.

Eter at jeg har læst svaret fra Anders, er jeg dog ret overbevist om at
det er det rigtige svar.