S: partner til webdesign firma

Martin / Fårevejle

Hejsa!

Jeg søger en partner til start af webdesign firma!

Om mig selv:

Er 22 år gl, uddannet salgsassistent fra edb-forretning.'

Om dig:

Alder: ligegyldigt

Bopæl: ligegyldigt

Kvalifikationer:

Du skal have styr på at lave hjemmsider! Jeg kan godt lidt selv:
www.martinn7.subnet.dk men er endnu ikke inde i alle aspekter af
webdesigning.

Jeg vil tage mig af (50%-50%) Administrativt arbejde + at skaffe
kuner(markedsføring) + noget design. Du laver hjemmesider som er gode og
læsevenlige og som næsten sælger sig selv.

Jeg vil henvende mig til de mange små forrettniger som ikke har en
hjemmeside - og ikke kan lave en selv.

LØN: Nu skal vi jo først se om det kører men på sigt er der mulighed for en
solid indtægt.

Email mig - med referencer på noget du har lavet, lidt om dig selv mm

Alle får svar!

René Løweneck

Hej Martin !

"Martin / Fårevejle" <jad...@NEJhotmail.com> wrote in message

> Om mig selv:
> Er 22 år gl, uddannet salgsassistent fra edb-forretning.'

Var dette noget for dig ? :

http://www.lowesite.dk/default_1.asp?PG=314

René Løweneck
www.loweneck.dk
Nem opdatering af din hjemmeside

Martin / Fårevejle

Nope - er træt af at tjene andres penge!

C@rsten

"Martin / Fårevejle" <jad...@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nope - er træt af at tjene andres penge!

Hmm!

Så tjen dine egne, ved at være din egen chef.
525$ provesion på salg af Pro. CMS løsning til 675$.
http://www.giicorp.com/members/download/giicorp200703dk_viewing.pdf

http://dotman.at.giicorp.com
Carsten

Morten

"Martin / Fårevejle" <jad...@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Email mig - med referencer på noget du har lavet, lidt om dig selv mm

Hvad er din mail ?

Martin / Fårevejle

gæt selv ;)

Morten

> gæt selv ;)

Godt, dit indlæg var åbentbart ikke serlig seriøst - jeg har hermed mistet
interessen ...

John Jessen

> Så tjen dine egne, ved at være din egen chef.
> 525$ provesion på salg af Pro. CMS løsning til 675$.
> [...]

Jeg har aldrig rigtig forstået hvorfor nogen vil betale for CMS systemer sår
man kan få prof.systemer til $0.00 (TYPO3, MAMBO, NUKE etc.). Kan man sælge
CMS systemer, så er man en rigtig god sælger!
John

Leonard

"John Jessen" <John_Je...@yahoo.com> wrote:

>Kan man sælge
>CMS systemer, så er man en rigtig god sælger!

Næh, man skal bare finde kunder der ikke kan/vil/har tid til at sætte
sig ind i hvordan det virker.

Din analogi burde gøre alle software-sælgere arbejdsløse, for der
findes vidst ikke det buyware, der ikke også kan findes som freeware.
--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!

Johan Holst Nielsen

John Jessen wrote:
> Jeg har aldrig rigtig forstået hvorfor nogen vil betale for CMS systemer sår
> man kan få prof.systemer til $0.00 (TYPO3, MAMBO, NUKE etc.). Kan man sælge
> CMS systemer, så er man en rigtig god sælger!

Delvis enig - har dog set CMS systemer hvor brugervenligheden var en del
bedre end de gratis :) Dem forstår jeg derimod godt man kan sælge.

Desuden er det også mere og mere tilpasningen, opsætningen osv. som
sælges som en slags konsulent ydelse, mere end det er selve systemet.
Undtagelser er der selvfølgelig :)

mvh
Johan

Thomas²°°³

"Martin / Fårevejle" <jad...@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse

> LØN: Nu skal vi jo først se om det kører men på sigt er der mulighed for
en
> solid indtægt.

Hmm... vil det sige at når du mener der er overskud nok, så deles der ud -
eller ...? Kunne mere lyde som om du leder efter en freelancer, end en
partner.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam