ALSLUG - Als Linux User Group er nu en realitet!

1 view

Steen Suder

Dec 22, 1998, 3:00:00 AM12/22/98
Jeg kan med glæde offentligøre at ALSLUG - Als Linux User Group er
dannet.
Det indledende etablerende arbejde er gjort her til aften, den 21.
december.

Vores URL er (indtil videre):
http://www.kollegie6400.dk/~ALSLUG

På denne side kan du melde dig til vores mailinglister for at blive
medlem.

ALSLUG er for alle interesserede, men er dannet med sigte på Als,
Sønderjylland og "omegn".

--
Best regards / Mvh.,
Steen Suder

"Don't fear Microsoft; fear the ignorance!"

Henning Petersen

Dec 22, 1998, 3:00:00 AM12/22/98
Steen Suder <C...@Earthling.net> wrote:

> [...]
>
> Vores URL er (indtil videre):
> http://www.kollegie6400.dk/~ALSLUG
>
> På denne side kan du melde dig til vores mailinglister for at blive

Jeg forsaøgt lige at tilmelde mig jeres announce-liste, men fik
følgende retur, så har jeg været for hurtig?

... while talking to mail.kollegie6400.dk.:
<<< 553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts
(#5.7.1)
550 <alslug-annou...@kollegie6400.dk>... User unknown

Final-Recipient: RFC822; alslug-annou...@kollegie6400.dk
Action: failed
Remote-MTA: DNS; mail.kollegie6400.dk
Diagnostic-Code: SMTP; 553 sorry, that domain isn't in my list of
allowed rcpthosts (#5.7.1)
Last-Attempt-Date: Tue, 22 Dec 1998 09:33:41 +0100

PS sendt dk.edb.unix med cc til Stenn

--
Venlig hilsen / Best regards
Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning....@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Private: http://www.blans.dk/henning.petersen

Steen Suder

Dec 22, 1998, 3:00:00 AM12/22/98
Henning Petersen wrote:

> Jeg forsaøgt lige at tilmelde mig jeres announce-liste, men fik
> følgende retur, så har jeg været for hurtig?

Nej, du har ikke været for hurtig. Jeg har bare ikke været dygtig nok.
Problemet er fixet nu.

Undskyld ulejligheden.
Prøv igen...