Gratis: Sun 19" GDM20D10 Trinitron-skærm (2860)

nejti...@sol.dk

Der var ikke bid i markeds-grupperne, derfor denne post, sorry hvis det
er OT :

En monitor til Sun-computere bortgives. Den befinder sig i 2860
Søborg og skal afhentes. Den har 19 eller 20 tommer Sony
Trinitron-billedrør. Ingen fjernbetjening. Jeg har ikke kunnet teste
den pga. det specielle stik,
men den virker formodentlig fint. Det er en fast-frekvens-skærm, så
BIOS-billede er ikke synligt, og billede kommer først på når
skærmdriveren initialiseres.

Jeg har tidligere fået en stak IBM 19" fix-sync til at køre på
Matrox-kort uden større besvær, så hvis man er en smule teknisk
minded skulle det være nemt.

Se bl.a info på:
http://eintr.net/systems/sun/gdm20d10/

For at bruge den på PC kræves denne adapter :
http://www.pccables.com/00636.htm
Har du denne adapter hører jeg gerne fra dig!
Der er masser af dem her :
http://search.ebay.de/13w3_W0QQfkrZ1QQfromZR8