Postfix Modtager ikke mail

Sor...@it-college.dk

Hej!

Jeg har i lang tid bøvlet med at få sat en Postfix op med Virtual
domains/users og virusscan osv.

Nu er jeg nået så langt at jeg kan sende post fra min server. og
modtage mails som er sendt vha. telnet eller mail kommandoen i linux.

Hvis jeg prøver på at sende mail så den ryger igennem en anden smtp
først (altså.. Sender en mail fra min skolekonto til min egen
mailserver gennem min skoles mailserver) så kommer den ikke frem! Jeg
har siddet og overvåget /var/log/mail.log i lang tid.. Og ligemeget
hvor mange gange jeg prøver havner der ikke en mail i min indbakke..
Og der kommer heller ikke et "Could not be sendt" svar tilbage fra min
skoles mailserver..

Nogen der har prøvet dette eller i så fald har en ide til hvad jeg
kan gøre for at få det fikset ?

Spørg endelig efter konfigurationsfiler osv.

Mvh
Søren Juhl Nielsen
OmniSec.dk
It-college.dk

Thufir

Okay... Meget dumt at glemme og oprette MXrecords i DNS'en... fedt... :P