Re: Thunderbird - et par glemte indstillinger

Kim Ludvigsen

Den 26-01-2016 kl. 23:02 skrev Bertel Lund Hansen:

> Hvad er Mate?

Mate (nå, det er MATE, kan jeg se) er en brugerskal, som minder mere om
Windows end de andre brugerskalle. Den er nemmest at gå til, hvis man
kommer fra en Windows. Så vidt jeg husker, bruger du Linux Mint, i så
fald kan du læse mere om Linux Mint MATE Edition her:
http://linuxmint.com/

XFUT: dk.edb.unix

--
Mvh. Kim Ludvigsen