Re: [TROLL ADVARSEL] Re: Travlhed er vej til tilgivelse

Jens

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Det har jeg forklaret dig og Ejvind flere gange,
har det noget med at du ikke selv kan finde ud af dit nogenlunde filter ?

> men det er svært at
> få det ned under de 80 tegn som vist er grænsen for hvornår dit hoved
> koger.

prøv nu bare thordreng, det må da kunne lade sig gøre at du kan fortælle
hvorfor du bliver ved med at svarer på vores indlæg når du råber op om at vi
er i dit nogenlunde filter ?

> Hvordan kan det være at du ikke kan klippe det væk du ikke svarer på?
> Er det for svært?

hvorfor krydsposter du thordreng ?
har du ikke læst at NRE-FUTFUT, grydekål og styregruBBen har sat en effektiv
stopper for det ??

hvordan gik din dating med bo warming ellers ?

Ejvind Kruse

Det havde kopien vist ikke lige set, det glipper tit for ham, ha ha ha...

--
Ejvind

Jens

ja han er vist ikke for kvik HA HA HA

Ejvind Kruse

Ellers ville han vel heller ikke frivilligt overtage Thordreng identitet ?

--
Ejvind

Jens

der må helt sikkert være en brist ?

Jens

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Den eneste måde jeg tror jeg kan svare dig mere tydeligt end jeg har
> gjort, er med en forhammer mellem øjnene. Det er jeg heller ikke
> sikker på vil gøre nogen forskel.

det må godt nok være surt for dig at du ikke kan finde ud af dit nogenlunde
filter, det kan være kylle kan hjælpe dig.

> Kun 6 grupper denne gang. Er du ved at blive træt af legen?

skulle jeg være det ?

> Hold dig fra træspritten - den går ud over din hukommelse. Det var
> ikke mig der skulle på besøg.

hov ramte jeg en nerve thordreng ?