Re: Årets pressefoto debatten har nåe t PFF

Jens

Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Nøp. Læs det igen. Hvis du tør.

> Jep.

> Ork jo. Gider du komme med en liste over de aliaser du bruger for
> tiden. Det vil spare tid.

> Hvor tror du gmail.com ting havner henne? Hva'?

> Glem det nu bare. Hold dig til dem du kender.

> Spørg du nu bare Ejvind.

> Gør det nu bare. Kom nu. Hvis altså du kan.

så du pludre altså bare som du plejer at gøre ?

Jens

Thomas Jespersen wrote:

> Hold det hø uden for mudderkastningsgruppen, og forøvrigt:
>
> *PLONK*

det er kun svanser der plonker.

Jens

"Thorbjørn Ravn Andersen" wrote:

> Hvis der var noget nyt eller originalt i at skrive at du var en idiot,
> ville jeg naturligvis gøre det.
>
> 7 grupper på én gang. Jaja, det går fremad.

pludre pludre

Ejvind Kruse

Hvorfor plonker du så aldrig ?

--
Ejvind

Jens

er du hony ejvind ?

Ejvind Kruse

Jeg plonker ikke, jeg nyder at se fjolserne dumme sig.

--
Ejvind

Unknown

svar nu bare ejvind, er du hony ??

Ejvind Kruse

Mangler der et r eller hvad ?

--
Ejvind

Unknown

skal jeg gå ud fra du ER det siden du ikke vil svarer ?

Ejvind Kruse

Jeg er jo vild i varmen siger du ?
Er det derfor du altid har det så koldt ?

--
Ejvind

Unknown

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg er jo vild i varmen siger du ?
nej det er malkoen der siger det.

> Er det derfor du altid har det så koldt ?

jeg ligger jo ikke i min seng hele dagen som visse andre gør ejvind.