Google Chrome kuller

Bjarne Jensen

Google Chrome Version 49.0.2623.112 (64-bit) på Luntu 15.04

Start Chrome og klik noget som åbner i nyt faneblad

Efter et minut ca. bliver det nye faneblad refreshet med en reklameside
fra bet365.com, www.we-are-gamers.online, www.theprofitsmaker.com/ eller
andre reklamer.

Man kan klikke back og få den oprindelige side på skærmen igen - men det
varer bare et lille minut og så er reklamen der igen.

Den første/oprindelige side i Chrome bliver ikke overtaget

Hvad er der sket og hvordan bliver jeg fri for det?

Mvh
Bjarne

gaffa

Ja, det må være pænt irriterende.

Jeg ville starte med at kigge efter et affiliate ID, på de sider der bliver
åbnet, så man kan melde det til reklame-udbyderen, hvis det skulle være
noget snavs, så de ikke får penge ud af det.

Prøv så at starte Chrome uden udvidelser og se om problemet stadig er der. Det
mest åbenlyse er at det kan være en udvidelse du har installeret.

(Jeg bruger ikke selv Chrome)

--
gaffa

Bjarne Jensen

Ghostery var den enste ad-on men det løste ikke problemet.

Pudsigt nok sker det ikke for googles tjenester, search, you-tube g+ etc!?

/Bjarne