Mint 18 Beta

Carl Drud

Linux Mint 18 Beta er tilgængelig.

https://www.linuxmint.com/rel_sarah_cinnamon_whatsnew.php

--
Carl

Bertel Lund Hansen

Carl Drud skrev:

> Linux Mint 18 Beta er tilgængelig.

Jeg kører p.t. Mint 17.3. I disse dage kan man læse om næste
version, 18. Jeg har ingen intention om at opgradere til en beta,
men jeg kunne da nok godt tænke mig at opgradere til den stabile
version.

Hvordan gør man det? Kan jeg bare bede om at få installeret
systemet og så får jeg på et tidspunk valget mellem at
nyinstallere eller opgradere? Eller skal jeg forberede mig på at
det hele bliver slagtet?

--
Bertel - stadig med Linux

--
Bertel - stadig med Linux

Carl Drud

Bertel Lund Hansen <gade...@lundhansen.dk> writes:

> [...]
> systemet og så får jeg på et tidspunk valget mellem at
> nyinstallere eller opgradere? Eller skal jeg forberede mig på at

Jeg går ud fra det bliver som at opgradere til 17.3 som beskrevet her:

http://blog.linuxmint.com/?p=2947

--
Carl