Tilbage på Windows 10.

Lyrik

Jeg solgte min nye MacBook Air fordi M1 chippen på den ikke kan køre
Windows. WINE funktionen er også skrottet, så af den vej er Windows
programmerne lukket.
Boot Camp assistent som kunne installere ægte Windows er også skrottet.
Tilbage står kun Parallels virtuelle maskine som koster kassen i et
årligt abonnement! Det er ikke en mulighed.

De 6.000 jeg fik lunede på kassekreditten.

Og så sad jeg og ønskede mig en All In One maskine med Windows, idet de
nye iMac maskiner også kører med M1 chippen uden mulighed for Windows.

Pludselig kom jeg i tanker om at jeg havde en stående og samle støv!

En pragtfuld Core i7 maskine, godt nok kun med 2 Cores. men med 1
Terrabyte hybrid-harddisk, (foreløbig).
Så det er min "Nye" maskine. Åh det er en lise at komme tilbage...;-)))

jenserik

Pico

Altså du er tilbage hos os andre, glædelig nyhed :-)

--
MVH
Pico

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg ved du sidder på en All-In-One. Men hvad er det for en?;-)

hilsen
jenserik

Pico

HP Pavilion All-in-One - 24-a250no, nogle år på bagen, men virker
upåklageligt.

Til datteren købte vi først på året en 27. Der er ikke så mange All in
one i omløb, men vi har været godt tilfreds med HP.

--
MVH
Pico

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Nej hvor sjovt! Min All-In-One er næsten konfigureret ens.

128 G ssd Hybriddisk med 1 Terrabyte harddisk. Eneste forskel er
processoren. Min er dual core i7, mens din er quad core? i5

Min er Asus mens din er HP. Jeg køber altid HP Windows maskiner og har
lige solgt en sådan laptop 17", til formanden i skakklubben.

Asus-maskinen var købt af konen som pukker på højeste kvalitet, hvilket
jeg må sige at den også er.

Hilsen, -jeg er stadig vildt imponeret af stedet og familien til
"Fødselsdagen".

Må du have mange fødselsdage tilbage.;-)

jenserik