iMac

Ib

Feb 6, 2024, 9:30:28 AMFeb 6
Jeg prøver også lige her da Mac gruppen ikke er helt oppe på dupperne og
jeg eller ikke ved hvor man kan spørge.
Hej. I datterens firma har de 8 - 10 iMac der har nået en alder så de
trænger til udskiftning. Jeg er blevet spurgt om jeg vil se på det.
Det er ikke det store problem at gå ud og købe nogle nye, men de er så
med M processorer. Vil det give nogen problemer i forhold til de
printere og labelprintere der er tilsluttet? I forvejen synes jeg det er
problematisk at få printerne til at virke ordentlig og gnidningsfrit med
de iMac der er nu og de er sandsynligvis med Intel processoren,
Jeg hælder til at skifte til Windows PCer, det er jeg meget mere inde i,
men har I nogen input?
--
MVH
Ib

Jens Bech

Feb 7, 2024, 4:46:53 AMFeb 7
Apple M1, M2 og M3 er Arm processorer som ikke er kompatible med alle
kendte programmer. Lederen af macbrugerne har problemer med at, ja du
tror det er løgn, med at installere Windows på sin M2.
Kun i Windows kan han få noget brugbart ud af den. Men det er Windows
til ARM, som minder om en "Vaskemaskine processor."

Jeg har helt droppet Mac og sidder ved en HP bærbar. Den printer
hvergang på min brother 3550 Laserprinter, som egentig er en LED
printer. den printer trådløst på min Laptop og min kones All in One HP
Computer med 27" skærm. Alt virker perfekt.

All in one maskinen er med Ryzen 7 processor og min laptop er en Ryzen 5.
Min kones- logger ind ved at "Holde øje med hende", hvilket hun er meget
begejstret for. Sætter jeg mig foran den, så skal jeg indtaste pass
koden.;-)

Ikke mere mac til mig!

Hilsen
jens Erik Bech