Hvordan laver jeg dette tegn "√" ?

Stampe

Hvordan får jeg dette tegn frem på en Windows 7 PC "√" ?
Jeg tænkte på at en "ALT XXX" kombination kunne få det frem men jeg kan ikke
finde frem til den..

Mvh
Allan

Max

Hej Stampe

> Hvordan får jeg dette tegn frem på en Windows 7 PC "?" ?

Kik i Tegnoversigten.

--
Mvh Max

Mogens

Lav det evt. via indsæt > Symbol i et MS-Word dokument og copy/past derfra

Mogens

Du får den også frem ved at søge på tegnoversigt i søgefeltet lige over
Windows ikonet i nederste venstre hjørne.

emjeppesen

Mogens skrev:

>Du får den også frem ved at søge på tegnoversigt i søgefeltet lige over
>Windows ikonet i nederste venstre hjørne.

søg efter charmap.exe

Hilsen emj

Heine Svendsen

Den 18-03-11 10:05, emjeppesen skrev:

Gå ind i tegnoversigten (alle programmer > Tilbehør >
Systemværktøjer)
Søg i Unicode tegnsættet efter "Root", så dukker
kvadratrodstegnet op.
Jeg ved ikke, om det kan kaldes med Alt+numtast, men det har
koden U+221A, hvad det så betyder.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Hans Kjaergaard

On Fri, 18 Mar 2011 08:15:53 +0100, "Stampe" <a...@ask-service.dk>
wrote:

>Hvordan får jeg dette tegn frem på en Windows 7 PC "?" ?

>Jeg tænkte på at en "ALT XXX" kombination kunne få det frem men jeg kan ikke
>finde frem til den..

Nu kan man jo ikke se hvilket tegn det er du vil frembringe, jeg og
andre (men ikke nødvendigvis alle) ser kun et spørgsmålstegn og et
sådan skulle der bestemt ikke være problemer i at frembringe.

Dit problem er måske at det er et tegn udenfor den codepage din PC og
eller dit newsreader program benytter, usenet er ikke UNIcode
kompatibelt.
Windows er UNIcode kompatibelt, NTFS filsystemet er det også, men det
er ikke det samme som at alle de programmer man benytter er det.

Benytter man PCens system font (codepage) til at skrive en tekst med
og får den gemt uden codepage information bliver den til volapyk når
den vises på en anden PC (oftest til ? og _ ) med en anden codepage
som systemfont.

Så trikset med ALTxxx er ikke et universal triks, det virker kun inden
for systemfonten.

/Hans

Neihr

"Heine Svendsen" <h...@SletdettEindigo2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Søg i Unicode tegnsættet efter "Root", så dukker
kvadratrodstegnet op.
Jeg ved ikke, om det kan kaldes med Alt+numtast, men det har

Alt 8730

221A er hex-værdien for 8730 decimal.

mvh
Karsten

Stampe

"Neihr" wrote in message

Alt 8730

mvh
Karsten

Tak det var lige det jeg ledte efter :-)
Mvh
Allan

Stampe

> Alt 8730
> 221A er hex-værdien for 8730 decimal.

Hmm det virker ikke på Facebook → og heller ikke her det bliver til en pil

Mvh
Allan

antonrauf...@gmail.com

Du kan bare Clicke alt+f4

Eriksen David

det er ctrl+alt+delete

--
David Eriksen

Mrpeps 7

Bare genstart!!

Baker Daphne

🎉🔮 หวยลาวย้อนหลังล่าสุด คุณสามารถตรวจสอบผลลาวย้อนหลังได้ง่ายๆ! 😄📅

คลิกที่ นี่ เพื่อดูผลลาวย้อนหลังล่าสุดและรางวัลที่อาจเป็นของคุณ! 🏆🔗
✅ เข้าเว็บไซต์
http://bit.ly/3RPBnb1
✅ สมัครสมาชิก
http://bit.ly/3RPBnb1
✅ ติดต่อเรา
http://bit.ly/3RPBnb1
✅ รับโปรโมชั่น
http://bit.ly/3RPBnb1
หากคุณเริ่มสนใจการเล่นหวยลาว คุณสามารถหาข้อมูลเพิ่มเติมและเริ่มเล่นได้ที่ เว็บไซต์นี้ ไม่ต้องพลาดโอกาสในการชนะรางวัลใหญ่! 🤑🍀

มาที่นี่และติดตามผลลาวย้อนหลังเพื่อสนุกไปกับการเล่นหวยออนไลน์กันเถอะ! 😃🎉