"Jᅵrgen M. Jᅵrgensen" <
kali...@privat.dk> skrev i meddelelsen
news:4b2a6884$0$36575$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
Stᅵr det ikke nᅵr du tᅵnder Pc'en?
Pᅵ HP plejer det at vᅵre F11 du skal bruge under opstart.
Hvis du vil ha' en recovery CD/ DVD skal du selv brᅵnde dem.
Prᅵv at kikke i Start / Programmer / HP
mvh / Bc