Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Recovery på HP XW4400 Workstation

0 views
Skip to first unread message

Jørgen M. Jørgensen

unread,
Dec 17, 2009, 12:21:07 PM12/17/09
to
Bemeldte PC skal "genfᅵdes", hvordan gᅵres dette?
Mener ikke der fulgte medier med, men der findes en recovery partition.
Nogen der kender turen?

Jᅵrgen


Bjarne Chr

unread,
Dec 17, 2009, 12:49:14 PM12/17/09
to

"Jᅵrgen M. Jᅵrgensen" <kali...@privat.dk> skrev i meddelelsen
news:4b2a6884$0$36575$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
Stᅵr det ikke nᅵr du tᅵnder Pc'en?
Pᅵ HP plejer det at vᅵre F11 du skal bruge under opstart.
Hvis du vil ha' en recovery CD/ DVD skal du selv brᅵnde dem.
Prᅵv at kikke i Start / Programmer / HP
mvh / Bc

0 new messages