Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Blue-tooth svigter

已查看 4 次
跳至第一个未读帖子

Lyrik

未读,
2020年12月26日 22:13:062020/12/26
收件人
2 sæt trådløse hovedtelefoner (øreknapper)

Ingen af dem kan forbinde til min Windows 10 laptop HP?

Sidste øreknap har bluetooth 5.

De dukker simpelt hen ikke op. Hvad kan jeg gøre for at få connect?

MvH
jenserik

Lyrik

未读,
2020年12月28日 06:01:092020/12/28
收件人
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Nu bliver det mystisk!;-) Har bare en eneste af jer lykkedes med at høre
lyd i jeres trådløse høreknapper/bøffer i Windows 10??

Hvis "Ja" så fortæl om det!

Godt Nytår fra

jenserik

menabra

未读,
2020年12月29日 05:50:312020/12/29
收件人

Lyrik

未读,
2020年12月29日 17:19:332020/12/29
收件人
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jamen dog!;-) En windows laptop har jo blue-tooth indbygget. Den kan jo
konnekte ting og sager. For eksempel en blue-tooth mus. Når PC-en
spiller musik skulle den jo også forbinde til ekstra højttaler.
Problemet for mig og konens svoger er at mine to sæt høreknapper og hans
fine Jabra hørebøf ikke kan forbinde til hans laptop som er en Think Pad
til 22.000 eller min HP laptop til 5.500,-

Hvorfor er windows laptops ikke i stand til at forbinde blue-tooth uden
dit dyre device??

Thats the question.
Men også tak for dit svar.

Godt Nytår fra

jenserik

Kaj Hansen

未读,
2020年12月30日 05:38:332020/12/30
收件人
Hvis du har parret ørepropperne med din telefon,og denne ligger i
nærheden, så er de muligvis stadig sammenkoblet og propperen kan derfor
ikke samtidig kobles op til laptoppen (det oproblem har jeg selv
været ude for et par gange), det kan løses ved at afbryde Bluetooth på
telefonen, eller afbryde parringen samme sted.
Der er i bluetooth indstillinger i Windows 10 en mulighed for flere
indstillinger, og her kan man afkrydse feltet "Tillad Bluetooth-enheder
at finde denne enhed.

håber det kan hjælpe dig
godt nytår
kaj

Lyrik

未读,
2021年1月1日 05:36:282021/1/1
收件人
Den 30-12-2020 kl. 11:38 skrev Kaj Hansen:

> [...]
> Der er i bluetooth indstillinger i Windows 10 en mulighed for flere
> indstillinger, og her kan  man afkrydse feltet "Tillad Bluetooth-enheder

God ide. Udover det trykkede jeg på nogle muligheder til højre på
Blue-tooth siden. "Geninstallation af Bluetooth drivere"

Så dukkede høreknappen op i Windows10.

Godt Nytår fra

jenserik

0 个新帖子