Søgemaskine skifter!

kk

1. Jeg vil helst bruge Google som sï¿œgemaskine.
2. Nï¿œr jeg evt. installerer, eller sï¿œgar blot anvender f. eks. et
internetoptimeringsprogram, kan jeg risikere at mit standard
sï¿œgemaskine ekifter til en son heder "Delta Search", men der er
tilsyneladende ikke noget spor efter den, som jeg evt kan slette.
Selvfï¿œlgelig kan jeg skifte tilbage til min oprindelige google, men
selv om jeg i "Administration af tilfï¿œjelsesprogrammer har sat flueben,
hvor det forbydes at skifte startside, sᅵ sker det alligevel.
<<<<<<<<<<<<<<<hï¿œber at mit problem er forstï¿œeligt, og at nogen har
gode ideer til at stoppe den adfï¿œrd.
mvh
kk

Henning Præstegaard

On Mon, 09 Sep 2013 10:53:41 +0200, kk <k...@nospammail.dk> wrote:

>1. Jeg vil helst bruge Google som søgemaskine.
>2. Når jeg evt. installerer, eller sågar blot anvender f. eks. et
>internetoptimeringsprogram, kan jeg risikere at mit standard
>søgemaskine ekifter til en son heder "Delta Search", men der er
>tilsyneladende ikke noget spor efter den, som jeg evt kan slette.
>Selvfølgelig kan jeg skifte tilbage til min oprindelige google, men
>selv om jeg i "Administration af tilføjelsesprogrammer har sat flueben,
>hvor det forbydes at skifte startside, så sker det alligevel.

Det er den software du installer, der er problemet som skifter din
startside og søgemaskine. Læs altid under installationen om du kan
fravælge den slags snavs og ikke bare klikke ok til alt. Jeg har ikke
særlig tiltro til optimeringsprogrammer, der installer andet end
programmet selv. Men det er den moderne plage. Java laver også det
stunt.

At du har sat flueben i må ikke skifte startside hjælper jo ikke når
du nu beder programmet om at gøre det.

mvh
Henning

Bertel Lund Hansen

kk skrev:

> 1. Jeg vil helst bruge Google som søgemaskine.
> 2. Når jeg evt. installerer, eller sågar blot anvender f. eks. et
> internetoptimeringsprogram,

Kan du mærke forskel efter installationen?

Jeg bruger princippet: If it aint broke, don't fix it.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

emjeppesen

kk skrev:

>Delta Search

Kan du mon afinstallere den i tilføj/fjern programmer?

Hilsen emj

/john

"kk" <k...@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> der er tilsyneladende ikke noget spor efter den, som jeg evt kan slette

Følgende to gratis programmer kan sikkert bringe orden i tingene.

Download til Skrivebord og kør derfra:

http://www.softpedia.com/get/Antivirus/Removal-Tools/AdwCleaner.shtml

http://thisisudax.org/

/john

/john

"kk" <k...@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> f. eks. et internetoptimeringsprogram

F eks HVILKET..?

/john

kk

/john kom med følgende:
BL.a. "Throttle"
mvh
kk

/john

"kk" <k...@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> BL.a. "Throttle"

Du kan få en idé om programmets 'popularitet' her - (se Rating og antal
downloads):
http://www.majorgeeks.com/files/details/throttle.html

- og evt sammenligne med dette gratis program:
http://www.majorgeeks.com/files/details/speedguide_net_tcp_optimizer.html

Men er du ellers tilfreds med Throttle, er det jo fint nok :)

/john

Jens Peter Karlsen

En del af disse er begyndt at ændre genvejene til diverse Browsere.
På den måde er det ligemeget hvad du ændrer standard side til. Det der
står i genvejen "vinder".
Så check egenskaber for alle genveje til IE, Chrome, FF og så videre.

Regards Jens Peter Karlsen.

> [...]

>internetoptimeringsprogram, kan jeg risikere at mit standard
>søgemaskine ekifter til en son heder "Delta Search", men der er

kk

Jens Peter Karlsen kom med følgende:
Mange tak for allle svar
mvh
kk

/john

"kk" <k...@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Mange tak for allle svar

Det kunne da sikkert være interessant at høre, om du fik løst problemet, og
evt vha hvilket svar.

Andre ku' muligvis ha' glæde af dit svar.. og så'n.

/john

kk

/john forklarede:
Ja, jeg fulgte dine råd og vejledning, og lod sluttelig JRT programmet
muge ud, HVILKET RESULTEREDE I, AT DEN FORBANDEDE DELTA SEARD VAR DER
IGEN.
Nu er den slået fra, alle optimeringsprogrammer afinstalleret, -og så
vil jeg se, hvad der sker. Skal nok komme tilbage!
mvh
kk

Message has been deleted

Peter Larsen

kk wrote:

> 1. Jeg vil helst bruge Google som s�gemaskine.
> 2. N�r jeg evt. installerer, eller s�gar blot anvender f. eks. et
> internetoptimeringsprogram, kan jeg risikere at mit standard
> s�gemaskine ekifter til en son heder "Delta Search"

Det bedste er at formattere og geninstallere, men du kan jo lige se om
superantispyware eller avast kan hj�lpe dig.

Med venlig hilsen

Peter Larsen