Lær at spille skak og spil det gennem et Adventure.

Lyrik

Hvis du kender nogen voksne eller børn som kunne få glæde af at spille
skak, så er dette program det bedste til den opgave

Kør Windows kompatibilitets test.
Den kom på min PC op med "Der skal bruges Direct Play, skal jeg
installere den"?
ja til det!

Installer spillet - Fuld Installation.

Gå ind i mappen hvor spillet er installeret og læg filerne fra Cracket
derind.Ja de eksisterende filer skal suppleres og udskiftes.

Serienummeret bliver forlangt!

Majestic Chess: TUS7-LAB4-JYC5-SYP3-8339

Link til mappen hvor de to filer befinder sig:
https://drive.google.com/drive/folders/1-OahHeJzZ3mJ6IRiUyBJxeyJNYIUWmkD?usp=sharing

Lad mig tilføje at man kan spille mod det verdensberømte "WChess" med
forskellig styrke op til 2500 valgt oppe til højre i modstander-ikonet.
For at lære skak på en spændende måde trykkes på "Adventure" sjove
opgaver får det til at glide ned. bedste skak-læreproces jeg har stødt
på og så er det sjovt!
den kan vise både 2D og 3D.
Hent det! perfekt til dig der aldrig fik lært skak og til skolebørn.

jenserik

Helle Jensen

Er du også en af dem der mener, at stikkelsbærgrød skal smage af kanel?

--
Helle Jensen

Lyrik

Den 22-10-2021 kl. 10:40 skrev Helle Jensen:

> Er du også en af dem der mener, at stikkelsbærgrød skal smage af kanel?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det var og mærkeligt! jeg ledte efter dine indlæg, men de var alle
forsvundet!? Nåh! men måske var det ikke så ringe endda?

jenserik

Helle Jensen

Lyrik wrote:

> Det var og mærkeligt! jeg ledte efter dine indlæg, men de var alle
> forsvundet!? Nåh! men måske var det ikke så ringe endda?

Hvis det er det du har det bedst med, så er det da det du skal.

--
Helle Jensen